Monday, October 15, 2012

Razmena / Exchange

 Danas me je postar probudio! Doneo je paket od moje fejsbuk prijateljice. Organizovale smo razmenu materijala.Obe smo zainteresovane za razne tehnike pa smo odlucile da razmenimo materijale sa kojima radimo. Bilo je pravo zadovoljstvo,  od trenutka kada sam saznala da je poslala paket do trenutka kada sam otvarala paket! Zaista je bilo zabavno i ja sam bila odusevljena otvarajuci ga i shvatajuci koliko super stvari ima unutra! Lepsa od tih stvari je cinjenica da postoje toliko dobri ljudi sa kojima se moze ostvariti neka vrsta odnosa,veze i uzivanje u razmeni umetnosti, i sve to preko interneta :) Hvala Milici na svemu! A nadam se da ce se i njoj moj paket ovako svideti. :D

 Today , postman was what woke me up! He brought a package from my facebook friend. We organized materials exchange. We are both interested in many techniques so we decided to exchange materials. It was a real pleasure, from moment i knew that she sent a package to the moment of me opening package. It was so fun and i was thrilled opening it and find out  how many great stuff were there! Nicest than that stuff is the fact that there are so good people that you can make some sort of  relationship,connection, and enjoy exchanging art, and all that on the internet :) Thank you Milica, for everything! I hope she`ll like my package as much as i liked hers. :D

Pictures coming.... Look down!   Stizu slike.....pogledajte dole!!!





2 comments:

  1. Drago mi je da ti se sviđa ono što sam poslala :) a još draže što će od toga nastati nove divne stvarčice :))

    ReplyDelete
  2. Ne svidja mi se,odussevljena sam!!!! jedva cekam da napravim nesto,a opet mi zao da pocnem koliko su lepe pa da ne pokvarim :D

    ReplyDelete