Sunday, February 17, 2013

Jewelry on my way / Nakit na moj nacin

I haven`t been here for a long time, so here i am with new post. This is jewelry on my way! :) Now i am preparing some new peaces and hope to hear your opinion. This stile is really something that gives me chance to put in my soul with creativity. I am really happy lately so all the jewelry is with a lot of flowers and spreads happiness! I also wanted to remind you about  giveaway (click on the link).
Till next time, LOVE, CREATE AND ENJOY LIFE!

Nije me bilo dugo vremena, pa evo me sada sa novim postom. Ovo je nakit na moj nacin! :) Sada spremam neke nove komade i nadam se da cu cuti vasa misljenja. Ovaj stil je nesto sto mi zaista daje sansu da ukljucim moju dusu zajedno sa kreativnoscu. Zaista sam srecna u poslednje vreme tako da je sav nakit sa puno cveca i siri srecu! Takodje sam htela da vas podsetim na nagradnu igru (kliknite na link). 
Do sledeceg puta VOLITE, STVARAJTE I UZIVAJTE U ZIVOTU!

Marija










23 comments:

  1. Meni je ovaj najljepši jer obožavam zelenu :o)

    http://2.bp.blogspot.com/-UO_sus-bdQs/USEBz6PimDI/AAAAAAAAAZw/xwACw6nF-Og/s320/397184_283822591677388_1545610911_n.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) mnogima se taj dopada najvise :) izgleda da vas ima puno koji volite zelenu :*

      Delete
  2. Pa to je cela kolekcija,
    zelo lep nakit izdeluješ-ker imam rada barve so mi všeč prav vsi kosi in zelo težko bi rekla ta mi je najljubši. Všeč mi je tvoj stil in če bi morala prav glasovati bi vzela neutralno črno&belo kombinacijo fotka št.7.
    Lepo nedeljo
    Tamara

    ReplyDelete
  3. Preslatko je! Vidi se da si srećna. Podseća na leto, na sunce, na moreeeeeee.... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) bas jesam srecna i ne znam sta cu sa sobom od srece :)

      Delete
  4. Jako lep, i drugačiji od svih koje sam do sada videla. Moj favorit je zeleni komplet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas to je i cilj,da bude drugacije! :) a zeleni komplet je poslednji uradjen,najnovija porudzbina :D

      Delete
  5. Jako mi se sviđa, odlično izgleda :) Pogotovo jer je nekako drugačije i posebno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudim se da bude drugacije od vec vidjenog :) Hvala :*

      Delete
  6. Posebna,unikatna,vesela,neobična kolekcija...Volim kombinacije različitih materijala, a tebi je to odlično ispalo...Svaka pohvala:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,bas mi je drago da to cujem. Znaci da sam uspela u onome sto sam htela :D

      Delete
  7. wow, ovo je stvarno odlično, neobično ali s dozom topline, svaki na svoj način poseban :D

    ReplyDelete
  8. Da...jako neobično i zbog toga se izdvaja :)))
    Jako volim zelenu boju ali ovdje ne znam koju bih izdvojila, sve su lijepe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Filippa, gledala sam i ja tvoje radove,predivni su :)

      Delete
  9. Kako sam Marija ja propustila tvoj blog?Jako ti je lep nakit koji izradjujes.Bas si kreativna.Pregledacu ceo blog i tvoje video zapise.Podelicu tvoje postove na g plus i f.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) nisam bila aktivna u poslednje vreme pa me verovatno zato jiste nasli ali evo mene-spremam nove postove

      Delete
    2. Hvala puno :) nisam bila aktivna u poslednje vreme pa me verovatno zato jiste nasli ali evo mene-spremam nove postove

      Delete